zondag 17 oktober 2010

Zomaar een berichtje

Vandaag de laatste dingetjes aan de badkamer doen. Morgen begint het grote werk. Schoonmama is vandaag jarig. Ze is 83 geworden. Daar gaan we even heen. We blijven niet erg lang, want dat kan ze niet meer zo goed hebben.

Als ze maandag aan de badkamer beginnen, kan ik in huis verder niets doen. Gelukkig kun je beneden weer redelijk normaal zitten, dus ik ga lekker blogjes lezen en reageren. Daar heb ik dan tijd voor. Ik denk al een tijdje na over een onderwerp, maar dat is best prive. Ik twijfel of ik dat op mijn blog zet. Het heeft een behoorlijke impact op mijn leven gehad. Soms heb ik het er met Pukman nog wel eens over en de tranen zitten nog steeds hoog. Misschien doe ik het wel. Ik denk nog even na.

Iedereen een fijne zondag

Liefs Puk

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je schoonmoeder en succes met je overdenkingen én natuurlijk de laatste loodjes voor de badkamer. Hier heb ik (langzaam, maar zeker) ook weer een paar dingen afgemaakt, fijn gevoel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Puk, mij lucht het altijd erg op om te schrijven over wat me bezig houd. Ik MOET gewoon iedere dag schrijven vind het heerlijk.
    Ik wens je een fijne dag toe. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen