zaterdag 16 oktober 2010

Druk, druk en een beetje moe

Ik ben druk druk en nog eens druk. Het is hier heel hectisch. Veel rommel,stof en gruis. En het zit overal. Elke dag stofzuigen en dweilen helpt niet eens. Gisteren de hele dag schoongemaakt. Ik kan nu weer normaal zitten. Even een rustpuntje. Ik ben ook een beetje moe. En ik ben  het overzicht kwijt. Maar dat heb ik op een andere blog ook gelezen. Zodra je drukker bent dan normaal, ben je toch wat makkelijker met geld uitgeven. ik heb vorige week 75 euro bij de zwarte markt uitgegeven. 40 euro was voor het dekbedovertrek en de rest weet ik niet meer. Vergeten op te schrijven.

Ik wil ook graag de blogjes lezen en reageren. Als ik daar momenteel niet aan toe kom, moeten jullie mij dat maar niet kwalijk nemen. Ik probeer het allemaal bij te houden, maar dat lukt door de drukte niet altijd.Maar dat is geen gebrek aan belangstelling hoor! ik lees jullie blogjes maar al te graag. En ik ben heel blij met jullie als lezers. Ik krijg van die lieve reacties! Maar we gaan vandaag weer aan de slag. Eerst boodschappen doen en dan moet de badkamer verder leeg. Eerst dacht ik, dat het nog wel redelijk was. Maar toen het eenmaal uit elkaar gehaald was, stortte het helemaal in elkaar. Goed voor het grofvuil.

Maandag beginnen ze aan de badkamer. Kwart over zes mijn bed uit en om kwart over zeven staan ze op de stoep. Ik heb geen problemen met vroeg opstaan, maar je kunt de hele dag niets doen.De mensen lopen de hele dag door je huis. Dan duurt zo'n dag erg lang. Het duurt twee weken. Ik heb zoveel mogelijk gewassen, want dat zit er even niet in. Even doorbijten nog.

Iedereen een fijne zaterdag

Liefs Puk

3 opmerkingen:

  1. Ik weet er alles van meis! Ook ik raakte geregeld van de leg, het spoor bijster en gaf het soms een paar dagen gewoon op met poetsen. Ik heb nog steeds niet alles gehad; moet de keukenkastjes nog oa (dikke laag stof!) etc etc. Maar tijdens de verbouwing ben ik wel met veel overbodige spullen op en neer gefietst naar textielbakken ea. Ik moest wat. Ik heb ook goed gezorgd voor de vrienden die hier belangeloos werkten. Heel veel koffie, spek en ei, broodjes, vlaai, bier etc etc.
    Maar echt, je komt er door heen en dan heb je er iets moois voor terug!!!
    Komt goed. Al is dat nu moeilijk te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk je wel een beetje om jezelf? Ik zou dit weekend proberen nog een klein beetje rustig aan te doen, zeker als je ze maandag weer over de vloer krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd wat Zena zei: niet te veel poetsen en probeer andere dingen te doen zodat je toch afleiding hebt. Zet em op de komende weken, het is het waard!

    BeantwoordenVerwijderen