woensdag 13 oktober 2010

Kussens, kussens en nog eens kussens

Wij hebben rondgekeken en nemen lamellen in het hele huis. Dat is vanaf buiten ook een mooi gezicht. Maar ik wil geen dure. Bij de Kwantum zijn ze niet duur. Voor de kamer zijn ze ze 105 euro( op kamerhoogte en met rail). Voor de keuken 45 euro met rail. Onze slaapkamer moet nog opgemeten worden, maar uiteindelijk valt de prijs erg mee. Als je ze op maat laat maken ben je vele malen duurder uit. En duurder is niet perse mooier.

Vroeger veranderde ik nogal eens het interieur. En dan bedoel ik ook alles. Nu is dat veranderd, op een ding na : Ik heb een kussentic! De een heeft dat met schoenen, ik heb dat met kussens. Ik kan geen ( woon) winkel voorbij lopen of ik word naar binnen gezogen. Ik ben gek op kussens. Alle soorten,maten en kleuren. En als het interieur veranderd werd, werd de kleur van de kussentjes natuurlijk ook veranderd! Heerlijk vond ik dat, maar de "oude"kussentjes deed ik niet weg. Dus nu heb ik een overschot aan kussens. Ik geef ze wel eens weg, berg ze op, maar uiteindelijk gebruik ik ze niet meer. Ik weet het, het klinkt verschrikkelijk. En dat is het ook. Verschrikkelijk zonde van het geld.

Pukman snapt er niets van. De kussens worden alleen maar gebruikt als sierobject. Zonde om daar tegenaan te zitten. Oefff........als ik het zo opschrijf, klinkt dat wel een beetje vreemd.Iedereen in mijn omgeving is er aan gewend. Als je wilt zitten, gaan de kussentjes van de bank. Ach, ik doe niemand tekort.

Nu gaan we ons huis opknappen na de verbouwing. Ik ben alweer aan het rondkijken. Naar leuke accessoires. Kaarsjes, leuke plaid, Een dienblad waar je leuke hebbedingetjes op kunt zetten en natuurlijk kussentjes!! Tja ,..........Je leert het niet in een keer af!

Geniet van deze dag

Puk
 
 

5 opmerkingen:

  1. Hah, ik heb dat ook met kussens. Op de speelzolder liggen er een stuk of tien, op de bank zes, op onze slaapkamer...ach heel veel dus. maar helaas heb ik het ook met schoenen, tassen, haarfrutsels, kaarsen, notiteblokjes .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook van kussentjes en gezellige inrichting.....cosy staat voorop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb inmiddels ook een hele kussencollectie en ik heb er niet eens speciaal wat mee. Maar je gooit ze ook niet zomaar weg en soms wil je wel eens wat anders. Nou ja, wat je zegt: je doet er niemand kwaad mee. Veel plezier met het uitzoeken van de lamellen en alle accessoires!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kun je niet een nieuw stofje op je 'oude' kussentjes zetten? Is vast veel goedkoper dan steeds nieuwe kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kussens, daar heb ik ook een zwak voor. Maar ik heb gewoon plek ervoor. Voor veel dan.
    Ik bedacht ooit: ik wil een kamer met zo'n halve deur. En dan de hele kamer vol met kussens. Gewoon een kamer waar je zo in kan duiken.

    BeantwoordenVerwijderen