zondag 24 oktober 2010

Donald Duck



Jongste zoon is 27 en twee jaar het huis uit. Toen hij nog thuiswoonde, hadden wij de leesmap. Het eerste wat hij eruit viste was de Donald Duck. Zijn favoriete leesvoer. Pukman las hem ook altijd. Op een gegeven moment heb ik de leesmap opgezegd en jongste zoon miste de Donald Duck. Vriendin leest hem ook graag en nu hebben ze een abonnement.

Gek eigenlijk. Je zou toch verwachten dat autobladen of de Play Boy favoriet zou zijn. Er is nog een onderzoek naar geweest. Wat lezen volwassen mannen. De Donald Duck bleek op nr. 1 te staan.

Mijn broertjes lazen ook de Donald Duck. Mijn moeder liet ze inbinden. Dus op een gegeven moment hadden ze een heel dik boekwerk.Grappig dat het nog steeds zo populair is. Ikzelf las vroeger de Tina. Nou ja....ik verslond dat blad. Tegenwoordig lees ik niet zoveel bladen meer. Ik kan ze ook in de Bieb lezen. maar de laatste tijd kom ik daar niet zoveel meer. Te druk. Maar daar moet ik toch maar weer tijd voor vrijmaken. Wij hebben een mooie Bieb. Ik ben nog steeds niet gewend. Het is nog een beetje spoorzoeken. Maar ik dwaal af...............

De Donald Duck, volgens mij een onsterfelijk weekblad!

Fijne zondag

Liefs Puk

3 opmerkingen:

  1. Wij zijn hier thuis dol op de DD. Heb ze allemaal nog van vroeger en nu kopen we meestal stapeltjes op een rommelmarkt ofzo. Het blijft gewoon leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je het blijft een leuk blad. Ik had eens een grote bananendoos bij de kringloop gekocht uit nostaligsche redenen (uit mijn jeugd) voor mijn dochter toen ze klein was en ook zel een abonnement had. We hebben de doos ook nog steeds. Gelukkig ook nog sterk in waarde vermeerderd zag ik laatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOk bij mij thuis word hij natuurlijk veel gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen