donderdag 7 oktober 2010

Even klagen

Ja, dat mag ook wel eens. Ik zit nu op mijn knieen aan de salontafel even een blogje te tikken. Verbouwen is zooooooo niet leuk. De voorste ramen liggen eruit, het is koud en ik zit "binnen" met mijn jas aan. Boven zijn de ramen van de kamers en de badkamer eruitgehaald. Beneden ook nog de voordeur en alles erom heen. Ze zetten er gewoon een koevoet tussen . Veel open ruimtes dus.Gisteravond zijn Pukman en ik twee en een half uur aan de schoonmaak gegaan. En dan alleen maar het gruis en de stof een beetje opruimen. Toen moest er nog meer afgeplakt worden. Ik weet het nu zeker: Ik heb veel te veel spullen. Dat word puinruimen! Leterrlijk en figuurlijk. Er gaat veel weg. Puikman zei: hou het dan een keer leeg. En hij heeft gelijk. Ik bouw alles vol. Bedankt nog voor de tips wat betreft Marktplaats en zo. Daar ga ik zeker wat mee doen. Pukman word zo humeurig van de troep. Wat de raambekleding betreft, daar zijn we nog niet uit. Maar die witte rolluiken is geen slecht idee. Een voordeel van die troep in de keuken, hij is onbruikbaar. We gaan vanavond lekker uit eten. Dat doen we niet zo vaak. Als alles klaar is, maar dat duurt nog wel even, zal ik een paar foto's plaatsen. Kunnen jullie het eindresultaat zien.

Groetjes Puk

4 opmerkingen:

  1. Ach meissie, ik voel met je mee.
    Verbouwingen.... ik heb er al veel meegemaakt. En dan nu, alle ramen eruit, deur open en het is echt geen zomer meer.

    Ik stuur je bij deze een heeeeele warme knuffel en hoop dat dat je iets kan verwarmen/opvrolijken.

    Straks zitten jullie er weer warmpjes bij, nu nog even doorzetten.

    STERKTE.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wist je dat je vlak bij mij woont? hihihi, zeg maar niet wie ik ben..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog veel sterkte in je open huis :)
    Het kan alleen maar beter gaan vanaf nu...
    als je ze gaat zien opbouwen wordt het pas leuk.
    Nog even doorbijten...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Anoniem

    Woon je in dezelfde buurt?
    Word jouw huis ook verbouwd?

    Puk

    BeantwoordenVerwijderen