zondag 12 september 2010

Weekend

Het is weekend en ik heb even geen zin om wat te doen. Pukman kijkt naar tennis op de tv en ik zit achter de pc. Gewoon lekker rustig. Niks moet, alles mag. Ik heb het gevoel of ik op een schip woon. Het huis is rondom uitgegraven en voor en achter liggen loopplanken. De tuin is een rommeltje en ik kan ineens heel ver vooruit kijken. Alle schuttingen zijn weggehaald en dan heb je ook meer contact met de buren. Het is op een rare manier gezellig. Middelste zoon en vriendin komen vandaag koffiedrinken en blijven ook eten. Pukman maakt nasi. Is hij goed in. Straks lekker slapen en morgen niet zo laat weer op. Langzaam opgang komen en lekker niks doen. Zoals ik al zei, het is weekend.

Geniet van deze dag

Puk

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk he, zo'n gevoel van niets moet en alles mag. Ik heb daar ook een soortgelijke opmerking over gemaakt in mijn blog van vandaag. Lekker cocoonen noemde ik het.
    Geniet van dit heerlijke gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi,hi alle blogvriend(inn)en aan het cocoonen!
    Leuk dan doen we allemaal iets samen :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet ervan!! Hier is het ook zo'n weekend, lekker gefietst naar de winkel, op 't gemakje boodschappen gedaan, hapjes gemaakt, lekker gelezen, film gekeken en straks gezellig visite. Dat is dan wel even iets wat 'moet', maar natuurlijk helemaal niet erg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet er maar van het weekend is voorbij voor je het weet.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk zo'n rustig weekendje!
    En eet smakelijk met de nasi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook nog een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen