dinsdag 7 september 2010

Ladies Movie Night

Puk heeft drie heerlijke schoondochters. Leuke meiden, die niet alleen onze zoons gelukkig maken, maar mij ook. Kreeg er zomaar drie lieve dochters bij. We kunnen gezellig koffie drinken, kletsen, maakt niet uit over  welk onderwerp. En je voelt je welkom. We bellen, mailen, altijd leuk.Vorig jaar zijn we met z'n vieren naar de bios geweest : Komt een vrouw bij de dokter. Na afloop werden wij opgehaald en toen wij  naar buiten kwamen, dacht Pukman dat wij ruzie hadden gehad.
Ik was nog aan het nasnikken en schoondochters keken heel bedrukt. Niemand zei een woord. Toen Pukman heel voorzichtig vroeg, of alles goed was, zei ik : "Het was zooooo zielig".

Vanavond gaan we weer naar de bioscoop. Maar nu naar een vrolijke film. Een romantische komedie met Jennifer Aniston. Het is heel gezellig. Met allemaal kraampjes, waarlangs je lekker kunt struinen, gezellig wat drinken, dan de film en na afloop een leuke goodybag, gevuld met allerlei spulletjes en monstertjes. Wij hebben er zin in!

Ladies Movie Night  Here we come.........!!

Geniet van deze dag

Puk

8 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk dat jullie dit met elkaar doen. Ik ga ook wel eens met schoonmam en schoonzus 'iets' doen. Theater ofzo. Alleen moeder en dochter liggen elkaar niet meer zo...en dat is zo jammer. Ik vind ze allebei leuk, vooral mijn schoonmamsie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, vergeet nog te zeggen: Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heerlijk een ladies night! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja klinkt heel gezellig zo'n girls night out, have fun

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zeg!! Veel plezier toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb een leuke avond. Klinkt gezellie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat je een heel leuke avond gehad hebt. Lijkt me geweldig leuk zo'n avondje uit.

    BeantwoordenVerwijderen