maandag 6 september 2010

Het is begonnen!

De verbouwing. Vanmorgen om 8 uur stonden de werklui in de achtertuin. Pukman heeft gisternmiddag een gedeelte van de schutting weggehaald. Dat moest wel, want ze gebruiken een graafmachiene om het zand uit te graven. Eerst de tegels weggehaald en de afscheiding van de buren. Er komt een stelling om ons huis en dat blijft 3 maanden staan.
Deze week maak ik een rondje supermarken. Naar Deen, Vomar,  AH en de Lidl. De koffie en koffiemelk zijn op, die haal ik altijd bij de Lidl. Verder ga ik de supermarkten af voor de aanbiedingen. Pukman heeft rollade gebraden, dus het vlees is voor 2 dagen klaar. Aardappels en groenten heb ik ook in huis.
Door het bezoek van schoonzus en zwager en de lekkere hapjes weer wat bijgekomen. Dus we gaan weer verder met lijnen. Gaat best goed. Af en toe moet je wat lekkers eten, anders is het best moeilijk.

Deze week weer binnen mijn budget gebleven, ondanks de extra uitgaven.

Boodschappen                                     56,01
Huishoudelijk                                         7,50

Totaal                                                  63,51

Vorige week had ik 14,20 over, afgelopen week  6,49  Dus er zit  20,69 in mijn potje.

Er zit weer 70,-- in de knip

Geniet van deze dag.

Puk

.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben vandaag gaan hamsteren bij de AH en wil deze ook nog even naar de plus. En succes met de verbouwing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga toch maar eens richting de C1000 hierzo, want de cornflakes die ik altijd eet als ontbijt, zijn de helft goedkoper deze week.
    Nu was het toch net op, dus is het de moeite.
    Soms is het heel erg lonend om inderdaad goed rond te kijken voor de aanbiedingen. Ik doe het nu al, hoewel ik de dagelijkse boodschappen niet zelf doe. Maar een goeie gewoonte leert ook moeilijk af...

    BeantwoordenVerwijderen