zaterdag 4 september 2010

I just call to say I love you

Aan dat liedje moet Puk altijd denken, als Pukman haar belt. Elke dag...... in zijn pauze.




Omdat......Hij even wil zeggen, dat hij van haar houd

Omdat......Hij even haar stem wil horen

Omdat..... Hij wil weten, hoe het met haar gaat, als ze een beetje ziekjes is

Omdat......Hij wil laten weten, dat hij de boodschapjes wel meeneemt als het hard regent

Omdat......Hij haar mist

Omdat..... Hij haar de liefste van de wereld vind

Omdat .....Zij zijn Ukkepuk is en dat altijd zal blijven.



Geniet van deze Dag



Puk.

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je zo'n lieve man hebt.
    Ik heb er gelukkig ook zo een!
    Het leven is mooi he met zo.n maatje aan je zijde.
    liefs van Yentl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ;)
    Manlief heeft dat jaren volgehouden op een vast tijdstip (de reden waarom hij wilde dat ik een mobieltje nam ;), nu hij in wisseldiensten werkt, is het niet altijd meer mogelijk. Ook mag hij geen telefoon meenemen in de fabriek. Mis het wel. Soms heeft hij wel eens een keertje de gelegenheid om te bellen en dan doet ie dat ook. Blijft het extra speciaal ;)
    Lieve schat van me! (en van jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief!

    Ik krijg tijdens mijn werk ook altijd een smsje van mijn lief.
    Zegt hij dat hij trots is op me. Nou dan groei ik helemaal haha.

    BeantwoordenVerwijderen