maandag 13 september 2010

Update

Wat een leuke en hartverwarmende reacties. Dank jullie wel. Dat doet mij echt goed. Ik heb wel getwijfeld of ik het op mijn blog zou zetten. Want al is het een tijd geleden, de emotie zit nog steeds erg hoog. Daar komt nog bij, dat er in mijn omgeving mensen waren, die mij keer op keer vertelden, dat ik niks waard was. En als je dat vaak genoeg hoort, ga je dat geloven. Ik had een heel laag zelfbeeld, toen ik Pukman ontmoette, maar hij heeft mij laten zien en hij zegt het nog elke dag: Je mag er zijn, je bent het waard.
Ik heb die periode afgesloten, maar vergeten doe ik het nooit. Dus nogmaals: HEEL HARTELIJK BEDANKT!!

Liefs Puk

2 opmerkingen:

  1. Hey zeg even tegen pukman dat ik hem lief vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jd hoor die pukman van jou die verdiend een
    medaille! Je bent ook echt de moeite waard!
    Kijk maar naar al die supporters op je blog :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen