zondag 29 augustus 2010

Wat vinden jullie?

Ik ben deze blog begonnen, omdat wij druk bezig zijn met consuminderen. Een pensioenpotje opbouwen, geld voor de verbouwing, uitgaven op een rijtje, eindelijk eens weten hoeveel geld ik aan boodschappen uitgeef en ons spaargedrag eens onder de loep leggen. Ik vind het leuk, om jullie te volgen en jullie verhalen te lezen. Ik kan er nog veel van leren. Maar ik vind het ook leuk om jullie een kijkje in nijn leven te geven. Wat mij nu bezig houd en wat er allemaal is gebeurd. Verhalen, waar je om kunt lachen, maar ook wel met emotie. Sommige verhalen zijn heel persoonlijk, maar ik vind het fijn om dat met jullie te delen. Maar moet ik daar mee doorgaan? Of het alleen maar over consuminderen hebben.

Wat vinden jullie?

12 opmerkingen:

  1. Het is jouw blog...dus die keuze is volgens mij helemaal aan je zelf!
    (daar hebbie wat aan he?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat mag je helemaal zelf beslissen, ik vertel op mijn blog zowel de dagelijkse dingen als de consuminder dingen..
    ik lees op veel andere bloggen en vind altijd leuk om te lezen hoe een ander leeft en consuminderd

    In het dagelijkse reeel life hoor je nl nooit iemand kletsen over consuminderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heerlijk om van allebei wat terug te lezen, je krijgt wat meer achtergrond informatie als je ook alledaagse dingen opschrijft, als het alleen bij het consuminderen blijft dan lees je vaak niets over je persoonlijk en dan wordt het zo vlak

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel leuk om te lezen over beiden.
    Maar je weet zelf wel wat je echt niet wil delen.
    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet heel erg van je verhalen puk en het is soms zo herkenbaar.
    Zo goed als jij kan ik niet schrijven hoor ik kwak soms maar wat neer.
    Maar ja ik geniet van jou gebabbel wat dan ook.
    Gewoon een beetje van jezelf en een beetje van maggie...ik bedoel consuminderen.
    x Yentl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het beide heerlijk! Maar je moet voor jezelf een grens stellen: wat wel en wat niet. Volg je gevoel dus....ik doe het ook zo. Ik het 1001 onderwerpen en soms zal het wat persoonlijker worden. Maar die grens beheer ik.
    Tot nu toe vind ik je blog geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind beide leuk en lees je verhalen graag. Ik ben daarom met mijn vorige blog gestopt (kasboek, vond het zo ongezellig en oppervlakkig. Vind het veel leuker om ook onze dagelijkse dingen te vertellen. In begin vond ik het eng ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bewonder je openheid en lees heel graag je verhalen, hoop ook dat je daar mee doorgaat. En het consuminderen doe je er gewoon bij.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik schrijf ook wel eens iets persoonlijks, maar probeer altijd de link met geld te leggen. Ik merk dat ik blogs met dagelijkse beslommeringen op den duur niet meer bezoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lees graag van beiden wat. Als het alleen maar om geld gaat, wordt het een saaie boel. Soms lijkt het wel alsof ik niet met consuminderen bezig bent wanneer je mijn blog leest, maar op de achtergrond gaat dat altijd door. Soms houden andere onderwerpen mij heel erg bezig en dan wil ik dat gewoon even kwijt.
    Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb juist op je vorige blogje geschreven dat je zo lekker schrijft. Ik vind dat je lekker door mag gaan met wat je nu doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind eht ook leuk om alles hier te lezen hoor, wat je kwijt wil lezen wij graag!

    BeantwoordenVerwijderen