maandag 23 augustus 2010

Mijn eerste Blog

.......Oeff, daar is hij dan, mijn eerste blog. Na een tijdlang anderen te hebben gevolgd, werd het tijd voor een eigen blog.Ik ben Puk en getrouwd met Pukman. Wij hebben drie volwassen kinderen, die het ouderlijk huis hebben verlaten. Ik heb geen last van het lege nestsyndroom, want ze staan nog regelmatig op de stoep om gezellig mee te eten.  Wij hebben ook drie lieve schoondochters, schatten van meiden.
Pukman wil graag met vervroegd pesioen. Hij werkt nu nog fulltime, maar wil dat niet blijven doen. Dus dat is ons doel: Een spaarpot opbouwen voor vervroegd pensioen. Je kunt wel eerder stoppen met werken, maar dan krijg je natuurlijk ook minder geld. Ik wil graag op mijn uitgaven letten, met name boodschappen. Nu lees ik regelmatig, dat mensen een weekbedrag pinnen en het daar ook mee doen.Daar moet ik ook maar eens mee beginnen. Ik pinde altijd alles, maar dan raak je het overzicht ook kwijt. Dus ik pin een bedrag per week voor boodschappen, persoonlijke verzorging en kleine hh dingen.
Ik zou het leuk vinden, als jullie meelezen en eventueel een reactie achterlaten. Advies en tips altijd welkom.

Groetjes Puk

7 opmerkingen:

  1. Veel succes met bloggen en ik voeg je meteen toe.
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in Blogland Puk.
    Heel veel succes.
    ik wordt ook je volger hoor.
    Wil wel even zien wat je er van bakt!!
    groetjes van Yentl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom Puk!
    Veel succes! Gelukkig kun je heel veel tips vinden op verschillende blogs, sta je in ieder geval niet alleen.
    Ben benieuwd hoe hoog je weekbedrag gaat zijn....bij ons thuis ligt dat rond de 60 euro.
    Groet van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom in blogland. Ikzelf ben ook pas een weekje geleden begonnen, dus moet ook nog veel leren (zowel over bloggen als consuminderen....)
    Ik heb je toegevoegd aan mijn lijstje van te volgen blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Puk, ik ben ook nog niet lang nieuw in
    blogland en ga je zeker volgen. Welkom en veel suc6

    BeantwoordenVerwijderen