woensdag 3 november 2010

Over een badmeubel, weegschaal en een gelukkig mens

Ik ben zoooo blij!! Wij gaan vandaag naar de G.amma. Het badmeubel waar wij al een tijdje een oogje op hebben kunnen wij nu met korting kopen. Plus nog een bijpassende kast. Samen 850,-. Dat scheelt toch 150,-. Ik wilde het al veel eerder kopen, maar Pukman wilde wachten. Het komt vast in de reclame, zei hij. En dan is het zonde van het geld. ( heb ik hem toch goed opgevoed hahaha....).

Donderdag zijn er bij L.idl allemaal badspulletjes in de reclame. Leuke dingen voor weinig geld. Daar ga ik even kijken. Ik heb een nieuwe weegschaal nodig. Dat is meestal schrikken, als je er op gaat staan.Ben je zo 2 kilo zwaarder. Ze hebben ook leuke badmatjes. Precies in de goede kleur. Grijs en blauw. Ik heb wat nieuwe handdoeken nodig. Daarvoor ga ik naar de H.EMA.

Voor het raam komt een rolgordijn voor vochtige ruimtes. Kosten 13,95. Bij de K.wantum. Daar word ik nu helemaal gelukkig van. Leuke dingen voor weing geld. Ik kan best goed inrichten. Dat hoor ik van mensen om mij heen. Ik weet precies hoe het er uit moet zien. Ik heb het helemaal in mijn hoofd. Alleen moet ik het dan nog vinden. En daar neem ik de tijd voor.Ik ga naar verschillende winkels en vergelijk de prijzen. Maar het zijn nooit dure winkels. Ik vind het een sport om alles zo leuk mogelijk in te richten voor weing geld.

Als de badkamer is ingericht zal ik de bedragen optellen. Ik denk dat het wel meevalt, al vernieuwen wij aardig wat spullen.Nu is hij nog kaal. Alleen de douchestang hangt. Wij kunnen in ieder geval wel douchen. Het weekend willen wij de wasmachine/droger terugzetten en het toilet en de douchewanden moeten ook nog geplaatst worden. Dan nog een keer goed schoonmaken en inrichten. Ik heb eindelijk het witvoegsel eraf. Dankzij een tip van Spaarmoeder. Nog bedankt!

En dan kan ik gaan genieten van een nieuwe badkamer.
Ik ben een gelukkig mens.


Liefs Puk
 

10 opmerkingen:

  1. Dat kan ik me helemaal voorstellen. Geniet ervan, zowel van het inrichten als straks van de badkamer zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt leuk allemaal.
    Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hoor meid,alles lekker nieuw! Ik houd er ook van om bij de goedkope winkels te neuzen om het perfecte item te vinden! Na de uitbouw staat bij ons ook de badkamer op de to-do-list. Dat zal echter toch nog wel even duren want ik schat dat we nar de uitbouw echt platzak zijn en dan weer hard moeten sparen. Dus ik ben wel heel benieuwd wat jullie badkamer gekost heeft in totaal, heb ik een beetje een richtlijn waar ik naartoe kan werken!
    Laat je soms ook een fotootje zien als het afzien, want ik vind het zo leuk om bij iemand in huis te kijken!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt herkenbaar, ik heb ook vaak in mijn hoofd hoe een kamer moet worden. Handig als je naar de winkel gaat, want er is zoveel keus. Als je dan ook nog wacht op korting, bespaar je veel geld!

    Geniet van de nieuwe badkamer straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waarom zet je als je een bedrijf of iets noemt een punt erin?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Ineke

    Omdat ik anders het gevoel heb dat ik reclame maak. Zo staat het er toch anders.

    Puk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Altijd spannend zo'n verbouwing! Zelf vindt ik ook altijd het leukste om de decoratie te kopen en in te richten! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn, dan is alles zometeen helemaal mooi en naar je zin. Dat wordt genieten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blij te lezen dat het gelukt is om het voegsel te verwijderen. En nu genieten van alle mooie spulletjes! Zalig lijkt me dat!

    BeantwoordenVerwijderen